Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


World at War

2011.02.16

 

 

Általánosságban

 

A World at War – visszatérve az eredeti CoD hagyományokhoz – a második világháború hadszíntereit veszi alapul. Az előző hasonló témájú részektől annyiban különbözik, hogy ízelítőt kaphatunk a csendes-óceáni pokolból is. Ebből fakadóan a többjátékos módban választható a japán oldal is, illetve elérhetők a hozzájuk kapcsolódó fegyverek is. (Dorcha kolléga talán meg tud erősíteni, hogy a BF 1942-ben az ő arzenáljuk tartalmazta a legpontosabb, legjobban kezelhető roham puskát. Hogy ennek mennyire valós a történelmi háttere nem tudom.)

A másik fő különbség, hogy egyes pályákon járművek elérhetők, amelyeket birtokba véve a BF sorozatból ismerős ámokfutást rendezhetünk. Ezt igazolandó a játékban beállítható, kifejezetten járműhasználatra vonatkozó perk is.

Az irányítás, a mozgás alapjai nem változtak. A szokásos billentyűk mellett érdemes a közelharc és a levegő visszatartására alkalmas gombokat figyelni. Emellett ne felejtsük el mire állítottuk a különböző gránát típusok dobását, a fegyver bővítmény elő-, illetve a killstreak lehívást.

Három mozgási helyzet van továbbra is: normál, görnyedt és fekvő. Ezek mindegyikéhez be lehet állítani gombot úgy, hogy annak lenyomása folyamatossá teszi a helyzetet, vagy pedig a gomb nyomva tartásáig maradunk az adott pozícióba.

 

Class alkotás, karakterfejlődés

 

A játék online fiókja miatt nem volt lehetőség tesztelni ezt a részt, de elvileg van a CoD 4-hez hasonló level hack. A hírek szerint a karakterfejlődés és class készítés elégé hasonló a Modern Warfare-éhez. Tehát a killekért, killstreakekért kapunk XP-t a multiplayer ténykedés alatt, ami egy adott összeg elérésekor szintlépést eredményez. Alapból 3, majd egy-két szint múlva 5 class érhető el. Újabb 1-2 szint és lehetőségünk van saját egyéni class-ok létrehozására. Ezek elsődleges (primary) és side (másodlagos) fegyvertípusokból, 3 perkből, 1 jármű perkből és még ki tudja miből állnak.

 

Killstreak

 

A játékban a következő killstreakek érhetők el:

3 kill: Radar. 30 másodpercig láthatók az ellenség katonái a minimapon (Comouflage perket használók nem).

5 kill: Artillery: Tüzérségi csapást lehet a kijelölt pontra és környékére küldeni.

7 kill: Dogs: Egy adag harci kutya szabadon engedése. A kutyákat nem lehet irányítani, de minden útjukba akadó ellenséges katonát megtámadnak. Cserébe lelőhetők, valamint megfelelő időben megnyomott közelharc gombbal (állatvédők forduljanak félre) kitörhető a nyakuk.

 

Minden tapasztalat híján csak feltételezni lehet, hogy az előző részhez hasonló a killstreak rendszer és ez a következőt jelentheti:

-          A killstreakek egymásra épülhetnek. Tehát az Artillery okozta frag beleszámíthat a következő killstreakbe.

-          Halál esetén a begyűjtött kilstreakek közül csak az utolsó hívható le.

-          Halál esetén ha az utolsó begyűjtött killstreak Artillery vagy Dogs, akkor az ezzel nyert killek új killstreak sort eredményeznek. Azaz egy betárolt tüzérségi csapás eredményezhet akár egy új Radart, Artillery-t, vagy nagyon szerencsés esetben akár egy Dog killstreak-et is.

 

 

Tier 1 Perkek

 

 Special Granades x3: 3-ra növeli a speciális gránátok számát (füstgránát nem tartozik bele).

 

 Satchel Charges x2: 2-re növeli a játékosnál levő robbanószer számát.

 

 M9A1 Bazzoka x2: rakétavető 2 lövedékkel.

 

 Bounching Betty x2: két aknával gyarapítja a felszerelést.

 

 Bandolier: Nagyobb induló lőszermennyiség.

 

 Primary granades x2: kettőre növeli a repeszgránátok számát.

 

 M2 Flamethrower: Lángszóróval gazdagítja a felszerelést.

 

 

 

Tier 2 Perkek

 

 Stopping Power: A golyó okozta sebzést növeli 40%-kal. A Juggernaut perket használókkal szemben hatástalan.

 

 Fireworks: A robbanószerek sebzését növeli 40%-kal.

 

 Flak Jacket: 25%-kal csökkenti a robbanószerek okozta sebzést, vagy törli a Fireworks hatását.

 

 Gas Mask: A gáztámadás (Tabun Gas spec gránát) okozta hatást csökkenti 25%-kal.

 

 Juggernaut: A golyó okozta sebzést csökkenti 25%-kal, vagy törli a Stopping Power hatását.

 

 Comouflage: A játékos láthatatlanná válik a kémrepülők (Recon Plane) számára.

 

 Slaight of Hand: Megfeleződik az újratöltés ideje.

 

 Shades: Csökkenti a Signal Flare (ugyancsak spec gránát) vakító erejét.

 

 Double Tap: 33%-kal növeli a tűzgyorsaságot.

 

 Overkill: A másodlagos fegyver helyére is elsődleges fegyvert lehet rakni, ilyenkor nem állítható be perk a tier 1 csoportból.

 

 

Tier 3 Perkek

 

 Deep Impact: Csökkenti a sebzés veszteséget, amikor valamilyen felületen (fal, deszka, stb.) keresztül lövünk.

 

 Extreme Conditioning: Megnövelt sprint időtartam.

 

 Steady Aim: Megnövelt pontosság célzás nélküli lövésnél (hipfire).

 

 Toss Back: Eltörli gránát visszahajításnál a visszaszámlálást, értsd: nem robban fel a kezünkben:).

 

 Second Chance: Elszenvedett kill után a földön 30 másodpercig van esély egy pisztollyal garázdálkodni, de ugyanúgy sebezhető marad a karakter.

 

 Martyrdom: Elszenvedett kill után kiesik a karakterből egy élesített repeszgránát. (No comment…)

 

 Fireproof: A tűz okozta elszenvedett sebzést csökkenti 55%-kal.

 

 Dead Silence: A lépéseink zaját csökkenti jelentősen.

 

 Iron Lungs: Mesterlövész puskánál, távcsővel való célzásnál növeli meg a levegő visszatartásának lehetséges idejét 10 másodperccel.

 

 Reconnaissance: Az összes tüzérség, harci kutya és tank észlelhetősége.

 

Jármű perkek

 

 Water Coller: Növeli a löveg túlmelegedésének időtartamát.

 

 Greased Bearings: Megnöveli a lövegtorony fordulási sebességét.

 

 Ordnance Training: Megfelezi a löveg újratöltési idejét.

 

 Leadfoot: Megnöveli a tank sebességét.

 

 Coaxial Machine Gun: A löveg mellett egy előre tüzelő géppuskát is használhatunk a tankban.

 

 

Üdv,

 

Lancelot

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

urááááááááááá

(edstark, 2011.02.17 08:39)

király írás:)))